PolyPress - nový publikační systém

Asi se ptáte, proč jsme se rozhodli vyvíjet zbrusu nový redakční a publikační systém, když jich je k dispozici – placených i zdarma – mnoho? Proč jsme se rozhodli k takovému – zdánlivě zoufalému kroku? Co nás k tomu vedlo?

Neustále opakující se požadavky

Stále opakované úkoly jsou vyčerpávající zdroj: koláž autora

Pokusím se tedy odpovědět za nás za všechny z Polyshopu. Především neustále se opakující kroky, které musíte před každou výrobou webu zrealizovat. V rychlosti jsem si vzpomněl na tyto:

  • vybrat nejvhodnější publikační systém
  • stáhnout ho
  • editovat DNS záznam na požadovaných cestách na server
  • vytvořit databázi
  • vytvořit do ní uživatelský účet
  • nahrát stažený publikační systém na server
  • nainstalovat publikační systém
  • nastavit správné volby specifické pro požadovaný web
  • pozakládat sekce a složky na web
  • nainstalovat oblíbené rozšíření (Google analytics, podpora galerií, antispam, a až desítky dalších)
  • vybrat základní design
  • modifikovat základní design dle požadavků zadavatele
  • a konečně: vytvořit obsah

Jistě uznáte, že toto dělat pokaždé znovu a znovu se nikomu nechce.

zdroj: koláž autora

Navíc jsme tady měli několik dalších požadavků, které v klasických publikačních systémech typu Wordpress neuděláte, nebo musíte komplikovaně instalovat všelijaká udělátka či rozšíření, například:

  • podpora více jazykových mutací – každou s jiným menu a počty článků
  • publikační systém pro reklamní plochy
  • Rozšířené články – například karta hráčů – kdy se narodil, co vyhrál, co ho čeká za zápasy a podobně
  • napojení na internetové obchody Magento – propojení do sekcí výrobků, slev, či konkrétních karet
  • více-doménový provoz
  • rozšířené vlastnosti článků – například kategorie odstavců, a podobně…
  • možnost správy obsahu až na úroveň bočních (nečlánkových) ploch stejným způsobem jako by se jednalo o článek
  • redakční řešení – schvalování navrhovaných článků a podobně.

Rozhodně jsem si nevzpomněl na všechny možnosti, které se po PolyPressu budou vyžadovat, ale z uvedeného je snad dost dobře patrné, že napsat dobrý publikační systém je žádoucí počin.

Na co jsme dávali tedy důraz?

Především na jedno – rychlost vývoje. Když nelze vyvinout nový web do produkčního stavu v řádu několika hodin, někde je chyba.

Co je to produkční stav?
To je stav, kdy máte 80 procent věcí připraveno – stránky běží, jdou do nich zakládat sekce, články, videa, ankety a další obsah, a mají výchozí základní vzhled.
Pak je již na Vás jak si zbývajících 20 webu dokončíte.

Víte že?:

pravidlo 80/20 říká, že 80 procent všech výsledků vzniká z 20 procent příčin (např. to znamená, že 20 procent výrobků přináší 80 procent zisku nebo že 20 procent zákazníků vytváří 80 procent tržeb, ale i že 20 procent řidičů způsobí 80 procent dopravních nehod). V našem případě to znamená, že 80 procent webu získáte v řádu hodin, dobrý a hodnotný obsah (20 procent) však budete střádat dny, měsíce či léta.

Zpět na PolyWebAdmin

Kdo se o Vás postará?

David Michal

  • 7,5 roku praxe na portále ceskereality.cz (z toho 6 let na pozici produktového manažera portálu)
  • 7,5 roku, jako poradce realitních kanceláří
  • 2,5 roku praxe v PPC reklamě
  • 1,5 roku praxe v linkbuildingu

Reference

Máte zájem o spolupráci?

* Vaše jméno:
* Váš email:
* Váš telefon:
* Text zprávy:

PolyWeb s.r.o.
Čechova 1466/45
České Budějovice 6
370 01

Tel: 733 792 990
E-mail: info@polyweb.cz

IČO: 28136187
DIČ: CZ28136187

© 2011 - 2024 Polyweb.cz s.r.o., design: jirak, All Right Reserved | s kým spolupracujeme