Asi se ptáte, proč jsme se rozhodli vyvíjet zbrusu nový redakční a publikační systém, když jich je k dispozici – placených i zdarma – mnoho? Proč jsme se rozhodli k takovému – zdánlivě zoufalému kroku? Co nás k tomu vedlo?
Pokusím se tedy odpovědět za nás za všechny z Polyshopu. Především neustále se opakující kroky, které musíte před každou výrobou webu zrealizovat. V rychlosti jsem si vzpomněl na tyto:
Jistě uznáte, že toto dělat pokaždé znovu a znovu se nikomu nechce.
Navíc jsme tady měli několik dalších požadavků, které v klasických publikačních systémech typu Wordpress neuděláte, nebo musíte komplikovaně instalovat všelijaká udělátka či rozšíření, například:
Rozhodně jsem si nevzpomněl na všechny možnosti, které se po PolyPressu budou vyžadovat, ale z uvedeného je snad dost dobře patrné, že napsat dobrý publikační systém je žádoucí počin.
Především na jedno – rychlost vývoje. Když nelze vyvinout nový web do produkčního stavu v řádu několika hodin, někde je chyba.
Co je to produkční stav?
To je stav, kdy máte 80 procent věcí připraveno – stránky běží, jdou
do nich zakládat sekce, články, videa, ankety a další obsah, a mají
výchozí základní vzhled.
Pak je již na Vás jak si zbývajících 20 webu dokončíte.
Víte že?:
pravidlo 80/20 říká, že 80 procent všech výsledků vzniká z 20 procent příčin (např. to znamená, že 20 procent výrobků přináší 80 procent zisku nebo že 20 procent zákazníků vytváří 80 procent tržeb, ale i že 20 procent řidičů způsobí 80 procent dopravních nehod). V našem případě to znamená, že 80 procent webu získáte v řádu hodin, dobrý a hodnotný obsah (20 procent) však budete střádat dny, měsíce či léta.