Internetová reklama i v současné těžké situaci, která panuje na celosvětovém trhu, stále roste. Při současném rozmachu a pokrytí internetovým připojení i na těch nejposlednějších místech naší republiky a s rozšiřováním internetu i do mobilních zařízení, roste potřeba firem o lepší a kvalitnější prezentaci sebe a svých služeb.
Jako i jiné lidské činnosti, je důležité umět správně zvolit média, nastavit jednotlivé kampaně a také je umět správně vyhodnotit.
A o to právě jde… Možností jak propagovat Vaši firmu či Vaše výrobky na internetu je mnoho. Jak ale najít tu nejefektivnější a nejkvalitnější?
Co to vlastně je kouzelná zkratka SEO? Z Anglického jazyka search engine optimization zkráceně SEO (optimalizace pro vyhledávače).
Jedná se o soubor dlouhodobých marketingových aktivit, které Vám mají pomoci v lepším umístění v přirozeném vyhledávání např. na vyhledávačích google.cz či seznam.cz.
Více o SEO …
PPC reklama je jedna z nejefektivnějších reklam vůbec. PPC a co to vlastně znamená? PPC (angl. Pay Per Click) znamená „platba za přístup (klik)“ na Váš web. Každá koruna, kterou vložíte do této propagace Vám osloví přesně definovaného zájemce a vy tak máte konkrétní představu koho oslovujete a na koho cílíte.
Díky cílené inzerci formou PPC kampaní máte možnost oslovit přesně tu cílovou skupinu zákazníků, kterou chcete a potřebujete oslovit.
Výhody PPC reklamy:
Více o PPC reklamě …
Obraťte se na nás. Rádi Vás provedeme internetovou reklamou a vše ohlídáme za Vás.
Inzertní program zaměřený na zákazníky, kteří chtějí mít přesnou kontrolu nad svým měsíčním PPC rozpočtem a předem si chtějí definovat své inzertní výdaje.
Inzertní program zaměřený na zákazníky, kteří chtějí mít přesnou GARANCI a jistotu nad počtem přivedených návštěvníků na své webové stránky.